selamat ulang tahun ke-21 kpd Norasikin Alias



selamat hari lahir yang ke-21 ekin!
wawawawawaw
macam x percaya je
21 already?
pe yg ak da buat selama 21 tahun ni..
x de ape2 pon..
merenung diri =(





terima kasih mak sebab lahirkan ekin
terima kasih sebab sanggup bergadai nyawa untuk lahirkan ekin
actly x cukup hanya dengan kata2 shja
dan x terbalas dengan ungkapan terima kasih ni
x taw mcm mame nak balas..

walopun ada segelintir org hanya pandang sepele bab2 camni..
tapi bg ak,tidak sama sekali!
she's everything for me! really appreciate what she had had done 4 me..
thank you very2 much mum!
and i missed her like crazy! =(
besanya ak akan sambut ngan mak kalo kat umah
dapat ciuman dari mak
Ya Allah..rindunye kat mak..=( =( =(





me+koyi+mak

smoge ulang tahun ak taun ini menjadi titik tolak kepada satu
perubahan atau anjakan bru dari diri sendiri
insyaAllah
akan ku teruskan perjuangan membawa risalah yg Maha Satu ini
Ya Rabb thabatkan hati ak di jalan ini ya Allah..
jgn pernah tinggalkan ak walo sesaat
ak x mampu lalui jalan ini tanpa mendapat kekuatan daripadaMu Ya Allah..

n tma kaseh kepada kawan2 yg banyak tolong dri ini
dib,kakZ,Tweet,Fin, n rame lgi
(rame benor nak sebut hehe)
dari macam2 hal n dari mule2 kenal smpi skrang..
thax a lot ye!
ukhwah ni sgt indah kerana Allah
n sorry kalo ak banyak wat hal yg korg x gemar
tlg nasihat2 kan ak k..
syg korg!!!


ukhwah fillah abada abadan

10 comments:

  1. ana Says:

    salam kin...

    wawaawaawawaawawawaww~

    met ultah!

    sowy, ak lmbat wiSh..
    hoho, neway, ko lg tua pd aku rupenYe.. [eh, eh, btuL ke?] heHhe..

    smoGa Allah berkati umurmu..
    moGa Allah beRikan sgaLa yg terbaik untukmu..
    ameen..

    ;)

    Posted on 17 Maret 2009 09.55  

    mira [nataCadDe] lalallaa... Says:

    waaa... kamu!!! c-kin alias...hhehehee hepi birthday!!!

    Posted on 17 Maret 2009 11.06  

    ~*puding caramel*~ Says:

    jom balik ngundi!

    Posted on 17 Maret 2009 16.10  

    Anonim Says:

    cik dacikinuk!!!
    selamat ulang tahun 21...Alhamdulillah
    Eh,awak da lebih tua dari saya lah. ahaks!

    Dengan anugerah Allah ni, dan selagi rezeki masih ada di muka bumi ni, jom kita berlumba2 menuju Yg Satu.
    kita teruskan perjuangan menyambung kerja2 angkatan terdahulu

    Semoga terus belari dan terbang lebih laju~
    ^_-

    Posted on 18 Maret 2009 04.08  

    AreDa Says:

    hepy belated bufday!!

    Posted on 18 Maret 2009 05.55  

    CiKin Says:

    tma kaseh2 sume!!
    syg kome...=)

    Posted on 19 Maret 2009 03.10  

    *Wardatul Izzah* Says:

    kin..tagged..
    g la blog ana ye..hehe

    Posted on 20 Maret 2009 05.25  

    duha Says:

    slm..maaf lambat..agak macet sedikit+train rosak..haha (banyak alasan plak an) hehhe

    selamat ulang tahun yang ke 21 !!
    (tuanye~)
    lalla~

    hehhe..moga dberkati slalu,murah rezeki, bertambah iman dan amal iA :D

    slm syg dr duha yg disayangi oleh kak ekin..hehe..

    Posted on 20 Maret 2009 12.36  

    .: wHitE_LiLY :. Says:

    ekin~
    hahaha..weh kin..
    aku terlmbat wish ni..
    ga papa ya neng?kui3..

    selamat ultah!
    ko da officially tua dari aku...muahaha..
    semoga tahun ni lebih baik dri yg seblumnya,smoga umurmu diberkati,dan semoga segalanya dipermudahkan untukmu sobat~

    syg banget sma kamu!!
    [eh fazmira kwn ko ke?wahh die member kamceng ak kt mtrx~]

    Posted on 23 Maret 2009 09.35  

    Niealex Says:

    baru tanjyoubi ke ikin... awatnya tak khabaq...laa..

    Tanjyoubi omedetou deshita!

    Posted on 27 Maret 2009 11.08